Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rudziakoko | użytkownik

imię i nazwiskoizula adresradom zarejestrowany24.10.2005 @17:01:08 ostatnio na stronie21.11.2014 @20:42:21

mam na imię iza

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3581577
digarty119 komentarze1320 posty na forum0

komputer / sprzęt
no taki tam pc+moje dziecko pentax k 100D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dokarola    22.07.2011 @11:26:32
tak 3ds a później vray....Pozdrawiam ....
~aleksandracupcake    04.05.2011 @13:13:28
Bardzo dziękuję za obserwację

Pozdrawiam!
_______
http://www.olamarchocka.com - moje portfolio
!OjciecRene    18.01.2011 @08:40:57
pozdrawiamy zespół Ira!!!
_______
nie jestem Twoim starym
-paruwa    08.01.2011 @18:30:23
fajne! pasuje do mnie! nie znałem tego! dzięki
~JWaraczynskaVarma    23.12.2010 @16:29:31
życzę miłego obserwowania
_______
Justyna Waraczyńska-Varma
costume & fashion designer/stylist
~Piottras    03.12.2010 @10:53:11
za czerwono...a dokładniej. pozdrawiam.
_______
Nagle dostrzegłem, że wszystko dokoła jest fascynujące. Ale dopiero na fotografii.
~MatiDG    02.12.2010 @15:00:03
dziekuje
~msoctal    11.11.2010 @07:59:53
dzięki za wizytę, ocenę a białka wogóle nie ruszane można je było troszkę ściemnić
~paplaLAla    04.11.2010 @11:39:48
oj od pracy odrywać nie wypada
~Grafik3d    02.11.2010 @09:51:46
Odpowiadam na Twój koment mojej pracy. Dziewczyno zrób coś a nie tylko pstryk i jest !
~mpolowianiuk    01.11.2010 @22:47:58
witam koleżanko, wyglądasz świetnie na tle wspaniałej, polskiej ekspresówki heheheh trzymaj się pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2010-11-01 22:48:34
~MareckiMarek    21.10.2010 @20:18:08
Bardzo ciekawe prace, będę zaglądał.
Witam koleżankę z Radomia
~Rosae    27.09.2010 @22:31:07
kamienica mieszkalna czy dla firmy - to raczej nie ma wiekszego znaczenia .
Praca pochodzi z kursu rysunku - gdzie przede wszystkim ćwiczy sie warsztat i próbuje stworzyc swój własny projekt czegoś.
W fazie rysunku nie wiedze sensu doprecyzowywania wszystkiego. Jednak dziekuje za komentarz i zgadzam sie troche zbyt futurystyczna zeby teraz w niej zamieszkać.
~fotomagnum    16.08.2010 @11:10:46
Dlaczego ci się to zdjęcie z porno kojarzy ????????
_______
Dziękuje wszystkim oglądającym i oceniającym.
~ownreality    16.08.2010 @10:23:16
nie chcę niszczyć zdjęcie obrabianiem. podoba mi się takie jakie jest.
_______
' najbardziej absurdalne i szaleńcze aspiracje doprowadzają niekiedy do nadzwyczajnych sukcesów '.
~negatywnna    14.06.2010 @10:39:13
co do aranżacja to taka miałam narzucona od szefa wiec nic z tym zrobic nie mogłam
~wamhouse    12.05.2010 @12:57:41
dziękuję
~mpolowianiuk    08.05.2010 @23:58:04
witam witam w białym po staremu , u mnie nie wielkie zmiany - schemat ten sam, praca i praca - w twórczości długi przystanek(brak czasu, wena jest zawsze, ciężko jest się zabrać do konkretów, by nie zpardolić), mam ciekawy temacik(aerograf) na obraz iiiii stoję w miejscu, może ruszę do przodu? wrzucę pierwszą fazę projektu na kilka dni, pózniej usunę , trzymaj się koleżanko narka p.s. literówki , pisownia - po piwach hehehehe
~mpolowianiuk    30.04.2010 @20:10:44
ładne zdjątko na profilu , pozdrawiam koleżankę, cze
ostatnio edytowane: 2010-04-30 20:11:10
~AgaMig    23.04.2010 @17:25:34
dzięki piękne
~widget    04.04.2010 @13:44:02
Wesołych Świąt ruda Izulo
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~Erik    16.03.2010 @13:02:59
Ujęłaś mnie tym komentarzem
_______
Earth, Soul and Fire...
~Erik    12.03.2010 @23:46:01
A za co ciągnąć dziwczynki ?
_______
Earth, Soul and Fire...
~inwersja    26.02.2010 @14:41:15
fajnie,ze tak mówisz,dzięki bardzo
~inwersja    09.02.2010 @11:49:27
miło
1 2 3 4 5 6 ... 14 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt